Sayfanın Başına Dön!
REKLAMI KAPAT

16 Şubat 2015 Pazartesi

Anıl Tetik Kimdir?

Anıl Tetik kimdir hakkında bilinmesi gerekenleri kısaca aktarıyoruz. Videoları izlenme rekorları kıran Tv8 Sorvivor Yarışmacıları kimler, nereli, kaç yaşında bilmeniz gerekenleri paylaşıyoruz.
Survivor Anıl Tetik Kimdir?

“Hedefim Brad Pitt’in Fight Club’daki vücudu”
Survivor ile ünlenen Anıl Tetik kendini spora vermiş, bir hayli de kas yapmış. Peki onun eskiden 100 kilo olduğunu söylesem inanır mısınız? İnanması güç ama gerçek bu. Bakın daha neler anlattı Anıl…

Anıl Tetik’i Survivor’dan tanıyorsunuz. Hani şu temiz yüzlü yakışıklı çocuk. Yarışmaya gönüllü olarak katılmıştı da sonradan ünlüler takımına geçmişti. Geçenlerde önce internet sitelerinde ardından gazetelerde Anıl’ın fotoğrafları yayınlandı. Kendisini spora vermiş, acayip vücut yapmış. Ben de işin aslı astarı nedir öğreneyimdedim. İşte şahane fotoğraflar eşliğinde Anıl Tetik.
Survivor’dan önce ne yapıyordun?
Liseyi Uğur Koleji’nde okudum. Kadir Has Üniversitesi’nde Amerikan Dili ve Edebiyatı’nı kazandım. Hazırlığı bitirdikten sonra motor hayatım başladı. Üniversiteye zaman ayıramadım o yüzden. Ailem okuluma önem vermemi isterdi ama ben tembel bir öğrenciyim. Motosiklet yarışçısı oldum. Milli sporcuyum. 2010 ve 2011’de üst üste şampiyonluğum var. Genellikle kendimi ekstrem olaylara vermiştim.
Motosiklet kullanmaya nasıl başladın?
Yarışmaya başlamadan önce 100 kiloydum. O dönem gizlice ehliyetimi almıştım. Bir gün babamla oturup ciddi ciddi konuştuk. “Bu zamana kadar motor istedim almadınız ama ben bu işe gönül verdim. Ehliyetim de var artık” dedim. O da bana bahane olarak “70 kilo olursan istediğin motoru alacağım. Ne istersen yapacaksın” dedi. O gün ant içtim 3.5 ayda 25 kilo verdim. Yemek yemeği kestim ve her gün yürüdüm. Sonra istediğim motoru aldık. Profesyonel hocalardan eğitim aldım. İlk yarışım İzmir Pınarbaşı’ndaydı. İkinci bitirdim ve o sene şampiyon oldum. Daha sonra İstanbul Park Türkiye Şampiyonası’nda altı yarışın altısında da birinci oldum.
Kenan Sofuoğlu ile tanıştın mı?
Evet. Çok iyi biri.
İdolün o muydu yoksa?
Tabii. Yurtdışında Türk bayrağını dalgalandırıyor.
Oyunculuğu düşünüyor muydun o zamanlar?
Evet. İnsanları televizyonda görüyorsun, en başta kolay olduğunu düşünüyorsun. Merak sarmıştım bu konuya. Sonra Survivor çıktı. Kararsızdım katılmak konusunda. Şafak Sezer gitmemi tavsiye etti.
Şafak Sezer’i nereden tanıyorsun?
Aile dostumuz. Çok severim kendisini. Oyunculuk konusunda da bana çok yardımı dokundu.
Şafak Sezer sinirli olarak bilinir.
Öyle biri değil. Çok komik, çok iyi taklit yapar, çevresindekileri güldürür. Melek gibi bir insan. Tanımadığı insanlara yemek ısmarlar, sohbet eder. Eli açıktır. Beni de teşvik etti, hep destekledi. Survivor öncesinde de sonrasında da yardımcı oldu.
“Gel sana enerji vereceğim”
Biraz da Survivor’dan bahsedelim.
O başlı başına bir olay. Aslında seçilmemiştim. Yedeklerdeydim. Seçilen yarışmacılardan biri adaya gittikten sonra bir nedenden dolayı dönmek istiyor. Sabah 4’te Acun Ağabey’le telefonda konuştuk. Kalbim hızlı hızlı atıyor tabii. Durumu anlattı “Gelmek ister misin” dedi. “Seve seve” dedim. “O zaman 1.5 saat sonra uçaktasın” dedi. Sabah 6’da uçağa bindim. İnsan kendini çok garip hissediyor. Ertesi gün de yarışma başladı, olanlar oldu.
Yarışmanın ilk günlerinde sessizdin ama orada yıldızın parladı.
Çekingenlik vardı aslında. Bilmediğim bir ortamdaydım, sürekli kameralarla birlikte yaşıyordum. Uyanıyorsun mesela seni çeken bir kameraman var. Başlarda uyurken nasıl çekti acaba, başkalarını rahatsız ettim mi diye düşünüyorsun. Açlığı yaşamaya başlayınca hiçbir şey umurunda olmuyor.
Sen gönüllülerden ünlülere geçtin değil mi? Takımında kimler vardı?
Alp Kırşan, Mustafa Topaloğlu, Nihat Altınkaya, Doğuş, Sibel Tüzün, Almeda ve Merve Büyüksaraç.
Merve Büyüksaraç’ın iddiasıyla ilgili neler söyleyeceksin?
Neden böyle bir açıklamada bulundu anlayamadım. Orada gözümün önünde açlıktan bayıldı.
Size yaklaşımı nasıldı?
Yarışmaya gönüllü olarak katıldım için ünlüler takımına alışmam biraz zaman aldı. Sağ olsun Mustafa Topaloğlu ve Alp Kırşan bana orada ilk yakınlık gösteren insanlardı. Daha sonra Nihat Altınkaya ve Doğuş’la da yakınlaştık. Kızlar kendi aralarında gruplaşmış gibiydi. Merve’yle başlarda sohbet ediyorduk. İyi biri olduğunu düşünüyordum. Sonra beni korkutan hareketleri oldu. Mesela bir gün “Gel sana arkada enerji vereceğim” dedi. “Sağ ol halim yok, midem bulanıyor” dedim ben de.
O dönem kız arkadaşın var mıydı?
Hayır. Survivor’a gitmeden tartıştık.
Şimdi pişman mı?
Geldikten sonra görüştük ama bu sektörü düşündüğüm için kendimi sadece işe adamam lazım.
Survivor’da en merak edilen şeylerden biri de tuvalet. Ne yapıyordunuz?
Kaldığımız yere yaklaşık 100 metre uzaklıkta bataklık vardı. Orası da böcek kaynıyor. Tam tuvaletini yapacağın sırada bir anda başlıyorlar saldırmaya. Bir gün yanımdan yılan geçti. 86 kiloydum gittiğimde. 15 kilo verdim. Şortum belimden düşürüyordu.
Survivor’dan önce bu kadar ağır spor yapıyor muydun?
Sadece yürüyordum ve koşuyordum. Hedefim Brad Pitt’in Fight Club’daki vücuduna sahip olmak.
Survivor’a katılanları genelde televizyonda görmeye devam ediyoruz. Sen neler hissediyorsun bu konuda?
Döndüğünde insanların sana bakış açısı değişmiş oluyor. Ben oyunculuk yapmayı zaten istiyordum. Muhteşem Yüzyıl’dan Sarı Selim rolü için, Adını Feriha Koydum, Umutsuz Ev Kadınları gibi dizilerden de teklif geldi ama istemedim. Şu an Çağ Çalışkur ile çalışıyorum. Donanımlı olmak ve başarılı işler yapmak istiyorum.
Survivor’dan sonra hayatında neler değişti?
Çok şey değişti. İnanılmaz bir ilgi var. Allah her zaman nasip etsin.
Senin için Kıvanç Tatlıtuğ’un tahtına aday diyebilir miyiz?
Böyle söylemeyi tercih etmiyorum. Kıvanç Tatlıtuğ ve Kenan İmirzalıoğlu çok yetenekli ve Türkiye’de çok önemli insanlar. Keşke onlar gibi olabilsem.
“Vefalı ve akıllı bir adam”
Acun ile bir şey yapmaya devam eder misiniz?
Kesinlikle ederim. Çünkü orası benim ikinci ailem.
Anıl’ın gözünden Acun’u tanımlar mısın?
Vefalı, iyi niyetli ve inanılmaz akıllı bir adam. Survivor vesilesiyle tanıma şansım oldu. Acun Ağabey’i çok seviyorum.
Survivor’a çağırsa yine gider misin? İlk geldiğimde “Gitmem” diye düşünüyordum ama şu an “Giderim” diyorum. Çünkü oradaki atmosfer unutulmaz.
Ondan fikir alıyor musun?
Bir işe başlamadan evvel kesinlikle sorarım.
Hedefin oyunculuk mu?
Evet. Aslında televizyon.
“Göbeğim iki oda bir salondu”
Kiloluyken beğendiğin kızlarla aran nasıldı?
Kiloluyken de beğeniliyordum ama kilo verdikten sonra beğenmeyenler de beğenmeye başladı. Ortaokuldayken çok kiloluydum. Göbeğim iki oda bir salondu… Arkadaşlarım çok dalga geçerdi. Beğendiğim bir kız vardı. O da bir gün bunları duydu. Başımdan aşağı kaynar su döküldü. Kız da onların söylediğine gülüyor tabii. O gün zayıflamaya karar verdim ama olmadı. Motosiklet beni daha çok teşvik etti. Hâlâ çok yemek yiyorum. Spor hocam şikâyetçi ama kendimi tutamıyorum. Bu konuda en çok Survivor’ın katkısı oldu. Orada açlığı tattım.
Nasıl kızlardan hoşlanırsın?
Bu zamana kadar genel bir şey oluşmadı. Güzel olması, uyumlu olmamız önemli.
Dikkat çekicisin peki güven veren bir tip misin?
Güven veremiyorum. Ben de anlayamadım. Güven vermeye çalışırken, güvensiz görünüyorsun.
Röportaj: Helin Avşar.

Anıl Tetik Twitter: https://twitter.com/aniltetik
Anıl Tetik İnstagram: http://instagram.com/tetikanil
Anıl Tetik Facebook: https://www.facebook.com/OfficialsayfamAniltetik % https://www.facebook.com/aniltetik90

0 yorum:

Yorum Gönder

syndication=259682&
UYARI: Yayınlamış olduğumuz paylaşımların tamamı sitemiz dışındaki kaynaklardan alınarak sizlerle buluşturulmuştur , bu nedenle sitemizde hiçbir paylaşım kaynağı yoktur. Sitemizden yayınlanan video ve benzeri paylaşımlar tamamen sosyal video paylaşım , (halka açık) sitelerden alınmıştır , paylaşımlardan doğabilecek sorunlar, kesinlikle SİTEMİZE ait değildir (sitemizi bağlamaz).

Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralk Ocak Şubat Mart Nisan Mayis Haziran 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 2012 2013 2014 2015 2016 1.bölüm, 10.bölüm, 11.bölüm, 12.bölüm, 13.bölüm, 14.bölüm, 15.bölüm, 16.bölüm, 17.bölüm, 18.bölüm, 19.bölüm, 2.bölüm, 20.bölüm, 21.bölüm, 22.bölüm, 23.bölüm, 24.bölüm, 25.bölüm, 26.bölüm, 27.bölüm, 28.bölüm, 29.bölüm, 3.bölüm, 30.bölüm, 4.bölüm, 5.bölüm, 6.bölüm, 7.bölüm, 720p, 8.bölüm, 9.bölüm,
survivor 2015, survivor all star izle, survivor tv8 canlı izle, survivorda çalan müzikler, survivor fragman izle, survivor ödül oyunu, survivor kim elendi survivor all star izle, kim elendi son bölüm izle Survivor 2015 All Star - Yeni Sezon, Survivor 2015 çalan müzikler, survivor müzik listesi, Fragmanlar, Survivor 2015 Tv8 Canlı izle acunn.com. canlı izle, survivorda çalan müzikler, survivor fragman izle, sörvayvır ne zaman başlıyor, tv 8 sörvayvır yarışmacıları, sörvayvır 2015 kimler yarışacak, survivor ünlüler gönüllüler 2015, survivor ünlüler tv8,sorvivor 2015 all star yarismayi izle sörvayvır ne zaman başlıyor, tv 8 sörvayvır yarışmacıları, sörvayvır 2015 kimler yarışacak, survivor ünlüler gönüllüler 2015, survivor ünlüler tv8,survivor ödül oyunu, survivor kim elendi
CANLI MAÇ-LİG TV-DİZİ-FİLM İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..


site ekle Web Ekle - Site Ekle Toplist, Site 
Ekle ,Link Ekle oToplist | Türkiye'nin Yeni Toplisti Toplist Top25.ro blogging tips Siteni Ekle Pagerank Kazan Site Ekleme, Link Ekleme, Toplist Sitesi TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi ariyordum free backlink Seo Memurvadisi Backlink Austausch ECBannerFree Automatic Backlinks Free Automatic Backlinks Free Automatic BacklinksFree Automatic Backlinks Free Automatic Backlinksfreebanner4u Free Automatic Backlinksfreebanner4u Site Ekle Toplist Ariyordum*Memurvadisi*1 Baksana*İndirim Ariyorum Blog*İndirim AriyorumTurbo Ping*Survivor*Sigorta Kasko*Survivor All Star*Survivor 2015 All Star*Manşet5*Kamu Haber*Convert-123 *Orjindir *Survivor *Rising Star


Copyright 2015 - Survivor All Star 2015 İzle I Survivor Yeni Sezon Full İzle I Survivor Kim Elendi ? İçerikler izinsiz kopyalanamaz. http://www.ariyordum.com/2015/03/free-backlink-bedava-backlink-alin.html